زمان جاري : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 10:50 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / مطالب sillent hill / نظر شما درباره silent hill چیست؟
ارسال پاسخ جديد
نظر شما درباره silent hill چیست؟
تعداد بازدید: 86
fardin آفلاين


ارسال‌ها : 3

عضويت:19 /12 /1392

محل زندگي: مازندران

سن: 15

نظر شما درباره silent hill چیست؟

من خودم فکر می کنم یکی از ترسناک ترین بازی های تاریخه
که بازی کردنش معنی ترس رو به ادم می فهمونه

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 17:47
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
admin آفلاين


ارسال‌ها : 11

عضويت:19 /12 /1392

تشکر شده : 1

پاسخ 1 : نظر شما درباره silent hill چیست؟
درسته خيلي بازي ترسناكيه ولي هيچ وقت به اويل نمي رسه
دوستان عضو شده گوش کنند.
حتما قوانین رو بخونید.
تمامی حقوق سایت محفوظ هست.
درخواست برای طراحی امضا و آواتار پذیرفته می شود.
یا به من یا به arefgermany بگویید.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 18:28
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: