زمان جاري : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 5:36 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / مطالب resident evil / دلیل این که اویل دیگه ترسناک بودن سابقش رو نداره چیه؟
ارسال پاسخ جديد
دلیل این که اویل دیگه ترسناک بودن سابقش رو نداره چیه؟
تعداد بازدید: 85
fardin آفلاين


ارسال‌ها : 3

عضويت:19 /12 /1392

محل زندگي: مازندران

سن: 15

دلیل این که اویل دیگه ترسناک بودن سابقش رو نداره چیه؟

به نظر من فضای روشن و
پارتنر(همکار) باعث شده اویل دیگه ترسناک نباشه

دوشنبه 19 اسفند 1392 - 17:37
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
admin آفلاين


ارسال‌ها : 11

عضويت:19 /12 /1392

تشکر شده : 1

پاسخ 1 : دلیل این که اویل دیگه ترسناک بودن سابقش رو نداره چیه؟
درسته
دوستان عضو شده گوش کنند.
حتما قوانین رو بخونید.
تمامی حقوق سایت محفوظ هست.
درخواست برای طراحی امضا و آواتار پذیرفته می شود.
یا به من یا به arefgermany بگویید.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 18:50
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
leonskennedy آفلاين

ارسال‌ها : 1

عضويت:9 /2 /1394

سن: 14

پاسخ 2 : دلیل این که اویل دیگه ترسناک بودن سابقش رو نداره چیه؟
به نظر من اینکه روی گرافیک و فضا های تاریک تر کار کنن تا واقعی تر برسه بهتره .
دستارو بالا کن با من آنن اینو میدونی که منو تو با هم
دنیا توی مشتمونه من قدرت کلمه رو باور دارم
میرم بی حد و مرز من میرم تا فتح رپ
یاس
چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 - 15:57
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: